Search This Blog

Thursday 16 January 2014

Kau tahu. Dan aku juga tahu.

Ok.This is funny.Tooo funny too hold my laugh. Two people talking,like know nothing,but actually,both know everything.  Yang sebenarnya,aku tahu,yang kau sebenarnya tahu siapa gerangannya dia. Dan mungkin,yang benarnya,kau juga tahu yang aku sengaja menduga. Ya,bila dua perempuan bicara,pasti ada saja helah. Mau duga ego,mau duga akal. Ahhh..bodoh.tolol. Tapi,yang benarnya,lucu tahu? Madah-madah,padahal dua-dua jiwa gelojak mau sebut itu. Ya,yang itu. Yang benar. Yang tulus tu. Kalau kau baca ini, pasti kau senyum simpul. Macam aku. Acap aku bisik di hati sendiri, madah kau tak berhelah. Tulus. Jujur. Mau aku tahu yang benar. Kau tampar aku dengan angin, supaya aku tak menangis. Sebab kau tau rapuhnya aku. Kau jentik aku selembut mungkin, kerana kau tau cengengnya aku. Terima kasih atas kasih sayang kau. Aku ingat semua, sampai tua.

No comments:

Post a Comment