Search This Blog

Tuesday 23 October 2012

i <3 K.L


i just love jalan2 around kl. area petaling street,jalan TAR, jalan Masjis India..senang kata,area yang pack dengan hiruk pikuk orang ramai.i just love the busy enviroment :) 
And memang dari dulu,sejak diploma,kalau balik dari Perak ke Johor,wajib singgah KL just to hang around jalan Pudu,Jalan Petaling,and kawasan sekitarnya.
kali ini,perjalanan aku ke kl dengan hajat untuk cari barang sikit.sambil jalan-jalan mencari ketenangan..giteewwww...kelasss ayat mencari ketenangan kannn~huhu



pictures taken at Jalan Masjid India

 

tiap kali ke sini,this beautiful yet vintage flower stall akan jadi sasaran ku :)
uncle and auntie yang sangat peramah.ade sekali dulu,siap posing.mane ntah gambar tu,akan akan cari gali nanti.so,as for tourist,don't worry,KL,i mean Malaysia all over,is a save country. :) like your people said;
Walt Whitman 

and i believed,this quotes strongly belong to Malaysia.
ok,setiap kali perjalanan,akan ku sudahi dengan berehat dan makan.and destinasi kali ini di Central Market.i need cosy and most importantly, AIR-COND. 
kat luar tu hangatttt tak hengat ok~ :)
well,this is Malaysia tanah tumpah darahku.
panas ke,sejuk ke,banjir or kemarau,u r still in my heart.
kan hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri.
tuk2!jatuh batu atas kepale..sakit okeyyyy~mengarut....


sempat usha pelukis potret dekat area luar Central Market. 


and the menu.legaaaa :)

so,hari ini berakhir dengan Alhamdulillh..terima kasih Allah atas rezeki yang di kurniakan. teringat kata-kata seorang rakan,rezeki bukan di nilai atas nilai wang ringgit saja.aku percaya hari ini rezeki aku atas ketenangan,kelancaran perjalanan dan segala kurniaanMu :)







No comments:

Post a Comment