Search This Blog

Tuesday 3 September 2013

MEOW~

My trip to Kuching, Sarawak was planned 3 months ago. For good sake, i'm going to Kuching for my best friend's wedding. The journey began early in the morning, on 15th August.
After Subuh,my brother sent me to LCCT,but..unexpectedly...something bad happened on the road. Luckily, a guy and his sister help us.......its a loooong story...em..anyway, i made it! The flight flew to bandar Kuching at 7.30 a.m and i'm safely arrived at Kuching Airport by 9.30 a.m.

Chaotic event.haha

Kuching. Bandar yang pada aku, Sepi.Misteri.Seni. Dan Happy.

Tempat ini mengingatkan aku pada sesuatu yang aku namakan.... JUJUR.

Jujurnya, aku tak kenal sesiapa di sini melainkan Anni. Tapi rezeki membawa aku kepada beberapa hati manusia yang luhur. Yang senang menerima aku, tingkah aku, humor aku, seni aku, gelak aku, bahasa aku, serta gaya aku.. Syukur ya Allah.

Apa yang aku boleh rangkumkan, aku senang bila aku mudah di terima,kerna aku mudah menerima mereka. Aku mudah menerima tawa, budi, lenggok serta bahasa mereka juga. Kebaikan mereka?
Pasti kalau kau,kau jatuh cinta. Aku ini, apatah lagi...aku kan manusia yang mudah jatuh hati dengan kebaikan manusia lainnya?


Morning view


For crocodile hunter

Majlisnya pun berlangsung dengan meriahnya. And all the sweet moments has become the memories. Sweet memories ever! For the bride and bridegroom, that day was a very beautiful moment. A moment where their relation became Halal. Momen di mana segala cinta menjadi abadi. Segala sayang akan di kongsi. As for me, this is the moment di mana aku menyaksikan satu lagi pasangan kekasih menjadi satu. Aku doakan kalian bahgia, hingga Jannah. Tau tanggungjwab, tau resam, tau mengubat hati kekasih,tau diri, dan tau budi. Kekasih sudah menjadi pasangan suami isteri, dan bagi aku pula, aku dapat sesuatu yang buat aku senyum selalu...Kawan baru.
Dayang, Mel, Ikin, Heyjoni and Ayiesh. Selamat berkenalan, dan semoga kekal selamanya. 



 
 

*Pelamin in progress and all the hantarans












That's all on nikah and reception day. There's a lot more about Kuching. My travelogue to Kuching has became the most memorable ever. As it planned, i'll be travelling alone, but, it ends up soooooo fun! With my new friends. Till next time ;)








No comments:

Post a Comment